مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 12:402023-01-29سياسي

ضرورت ایجاد ساختاری مشابه و جایگزین شورایاری ها در مدیریت شهری پایتخت


یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هنوز ساختاری جایگزین شورایاری ها معرفی نشده، گفت: شورایاری ها حلقه اتصال بین مردم و مدیریت شهری بودند و متاسفانه با اقداماتی که صورت گرفت نه تنها شورایاری ها به حاشیه رانده شد بلکه هیچ ساختار جایگزینی هم فعال .

- یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هنوز ساختاری جایگزین شورایاری ها معرفی نشده، گفت: شورایاری ها حلقه اتصال بین مردم و مدیریت شهری بودند و متاسفانه با اقداماتی که صورت گرفت نه تنها شورایاری ها به حاشیه رانده شد بلکه هیچ ساختار جایگزینی هم فعال نشد که ضرورت دارد چنین ساختاری فعال شود تا زمینه مشارکت حداکثری مردم فراهم شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد صادقی در یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه نظام نامه مشارکت محله ای شهروندان در مدیریت شهری گفت: اهمیت این مصوبه برای همه روشن است اما سالها می شد که اعضای شورایاری ها با انتخاب مستقیم مردم برگزیده می شدند و مسئولیت هایی متوجه آنها بود.

شورایاری ها رابطی بودند بین مردم و مدیریت شهری اما متاسفانه با ممنوعیت فعالیت شورایاری ها نه تنها شورایاری ها به حاشیه رانده شده بلکه هیچ ساختار جایگزینی هم فعال نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد ساختاری مشابه و جایگزین شورایاری ها در مدیریت شهری پایتخت

ضرورت ایجاد ساختاری مشابه و جایگزین شورایاری ها در مدیریت شهری پایتخت